IJS, CHOCOLADE EN DESSERTS

FAQ

DIRECT ANTWOORD OP UW VRAAG

Meest gestelde vragen

Heeft u een horeca onderneming, ijssalon of een andere onderneming en wilt u ijs bij ons afnemen? Dan kunt u gemakkelijk contact met ons opnemen via het contactformulier op de contact pagina, telefonisch via 072-5070203.

Ook kunt u vrijblijvend een account aanmaken voor onze webshop, na goedkeuring van ons kunt u met het aangemaakte account een bestelling doen.

Nee, ijsmakerij ci vediamo levert uitsluitend aan zakelijke klanten.

Wel kunt u natuurlijk als particulier een van onze ijssalons bezoeken in Egmond-binnen, Middenbeemster en Zandvoort. Daar worden ook liter-bakken ijs verkocht die u gemakkelijk mee kunt nemen in een thermo-verpakking. Eventueel kunt u daar ook een bestelling doen voor ijstaarten, en 2,5L verpakkingen ijs.

Houd bij een bestelling in ijssalons wel rekening met 3 dagen levertijd voordat u het kan ophalen in de winkel.

Wij streven er naar om bestellingen de volgende dag al te leveren (voor horeca bestellingen). Bij bestellingen voor ijssalons hebben we iets meer tijd nodig, maar als een bestelling voor 07:00 ’s ochtends bij ons binnen is, kunnen wij de volgende dag vaak nog uitleveren.

Wel proberen wij in samenspraak met de klant zo veel mogelijk een of meerdere vaste leverdagen te plannen, zo kunnen wij zo economisch mogelijk rijden.

In principe leveren wij bestellingen van ijs altijd zonder bezorgkosten, wel vragen wij om uw begrip en meewerking wanneer het gaat om order-waarde. Niet elke situatie is het zelfde, en kleine bestellingen kunnen natuurlijk voorkomen.

Mocht de situatie zo blijken dat u niet anders kan dan altijd kleine orders te plaatsen moet er wellicht gekeken worden naar een passende oplossing (zoals levering combineren met een andere levering van een klant in de buurt).

Bij bestellingen van alleen bij-producten of Barman producten (Il Doge siropen, Dreamy fruit pulpen en/of Vodka’s) kan het zijn dat we de producten via pakketdienst versturen, hier kunnen bezorgkosten aan verbonden zijn.

U kunt hier (link) een allergenenlijst van onze veel verkochten producten downloaden. Heeft u nog vragen over een van onze producten, dan kunt u gerust contact op nemen.

Onze bevroren geleverde producten dienen bewaard te worden in gesloten/afgedekte verpakking bij -18 ºC of kouder . Bij het niet naleven van deze voorschriften kunnen wij de kwaliteit van ons product niet garanderen.

Om de presentatie van een bak ijs in de ijsvitrine zo goed mogelijk te behouden adviseren wij om van achter naar de voorkant van een bak te werken en bij elke schep van boven naar beneden te scheppen. Op deze manier blijft het aanzicht van de gevulde vitrine vanuit de klant in uw ijssalon het mooist en schept u de beste bollen.

Omdat we uitsluitend leveren aan de zakelijke markt werken wij standaard met betaling op factuur. Ook is het mogelijk om een automatische incasso aan te vragen.

Ja, dit is mogelijk. Als u dit formulier download, vervolgens ingevuld en ondertekend naar ons retour stuurt (mail of post) kunnen wij een automatische incasso in werking stellen.